poniedziałek, 20 lipca 2009

Stare dobre czasy... one nigdy już nie wrócą


Po czasach kiedy Łódź była klubową stolicą Polski pozostały tylko wspomnienia. Nie ma już Parady Wolności, nie ma New Alcatraz i Forum Fabricum, ani nie ma już Sonic Trip. Ostatnimi czasy zniknął też z anteny Nocny Trans będący chyba najdłużej nadawaną w Polsce audycją radiową poświęconą muzyce klubowej i chyba ostatnim świadectwem niegdysiejszej potęgi. Zawsze miałem do tego sporo dystansu, ale teraz doceniam fakt, że tutaj się wszystko zaczęło. Na 10 i zarazem ostatnie urodziny Nocnego Transu została wydana składanka najlepszych utworów łódzkich producentów muzyki klubowej i myślę, że zdecydowanie warto przekonać się jak swego czasu dawaliśmy radę.

10 lat Nocnego Transu w Radiu Łódź

Blog jednak poświęcony jest płytom winylowym. Od dawna chciałem mieć singiel Darkside Soniców będący pierwszą drum'n'bassową 12" wydaną w Polsce i zupełnie przypadkiem przy przeglądaniu płyt w Skylarku trafiłem na tę perełkę. Zdziwienie moje okazało się tym większe gdy wyszło na jaw że chłopaki na zapleczu mają jeszcze 15 kopii płyty. Udało mi się je od nich wydobyć i jeżeli również macie ochotę na jedną zapraszam do swojego sklepu. Płytki trochę przeleżały i ich stan nie jest idealny, ale z pewnością warto mieć takiego klasyka. Normalnie wrzuciłbym zgrywkę z singla, ale chyba fajniej będzie obejrzeć klip mający sporo uroku i dobrze oddający muzycznego i wizualnego ducha tamtych czasów.



4 komentarze:

m. floyd pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
m. floyd pisze...

^^^ zjadło mi wyrazy:
pamiętne kadry w okolicach 1:38 hehe :)

klark can`t pisze...

ja chętnie ogarnę jedną kopię 12"

Jan Yahu Pawul pisze...

SKASUJ TO OSSES BO TO SIEJE TYLKO FERMENT, A WSZYSCY INNI JUŻ DAWNO POKASOWALI SZKALUJĄCE YAHU ŚMIECIE:
http://king-of-disco.blogspot.com/2007/10/tom-savarese-disco-mix-vol2-1978.html

CZYTAJ: http://1952yahudeejay1970.blogspot.com/